Kek

Ik wist het al een tijdje en heb dus best even kunnen wennen aan het idee, maar toch blijft het spannend een expositie voor te bereiden. Voornamelijk omdat de ruimte die ik dit keer mag benutten honderd en vijftien vierkante meter beslaat. En honderd en vijftien vierkante meter is best een hoop als je handwerkt!! (En ook als je het volledig uitschrijft trouwens; honderd en vijftien vierkante meter... Sodeju!)

Gelukkig heb ik niet stil gezeten, when do I ever, en vind ik het een enorm leuk idee om al mijn werk eens bij elkaar te zien. Oud werk heb ik getweakt door ze in een nieuw jasje te steken en experimenten heb ik bij elkaar gevoegd, zodat het samen een interessant geheel wordt. Morgen nog even een laatste dag nerveus rondscharrelen in mijn atelier en zaterdag hangen!

De opening is volgende week zaterdag de dertiende om vier uur, zoals te zien op de onderstaande door Kek geleverde roze flyer. Wie zin heeft om te komen, wees welkom, het Kek zorg voor drankjes! 


Even goed focussen, ^ hier staat het adres. ;)


(voor de ouderen en slechtzienden onder ons: Kerkplein 1, Beverwijk)

Populaire posts